fredag 11 november 2011

På tapeten



Budget tips

Fick igår frågan vad tapeten vi har bakom vår byrå heter och var den är köpt.
Den heter Atrium grå och finns att köpa hos Rusta.
Min man var inte helt nöjd när jag kom hem med en tapet därifrån för han trodde att kvalitén skulle vara sisådär. Men han blev faktiskt förvånad att den var så pass bra för att vara en så billig tapet.

Visst har ni sett vilket coolt datum vi har idag, 11-11-11!
Gör ni något speciellt idag?

Ha en fortsatt härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Man kan bli förvånad över Rustas sortiment ibland. Jag brukar ta en runda där med jämna mellanrum, för det går verkligen att fynda.
    Jag såg precis datumet och konstaterade att man borde göra något häftigt en sån här dag. Typ som att gifta sig eller nåt. Men det går ju inte eftersom jag redan är gift...Får se vad det blir. Jag kanske slår till med fredagsmys, helt enkelt =)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. wowvilket tips! rusta alltså, heja dom.

    SvaraRadera
  3. Hallå där!
    Ja det var en RIKTIGT fin tapet och bra att den var billig OCH bra kavllitet. Sån kombination kan vara svår att hitta ;)

    Såg dig inne hos "att vara någons fru" och nu kollar jag runt lite här.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!