onsdag 30 november 2011

Kalabalik hemma hos mig

Bild lånad från Lite Kalabalik.



Bestämde mig tillslut

Igår ringde de från butiken 925 och talade om att de hade fått en ny leverans av de fina armbanden "Lite Kalabalik".
Jag frågade er om råd vilket jag skulle välja, som ni kanske minns. Visste inte riktigt vad jag ville ha. 
De flesta tyckte det grå armbandet med den cerise stenen, och jag var liksom inne på det jag med.
MEN...när jag kom in i butiken så såg jag detta armband på ägarinnan själv och föll pladask.
Det är ganska likt det andra men med ett mullvadsfärgat band istället.

Så för mitt presentkort som jag fick i somras när jag fyllde år köpte jag mig alltså Lite Kalabalik. ;)

Kommer ni också ihåg att jag lovade visa en bild på mitt TINTIN style fynd.
Här kommer bilder på både klänning och och nya armbandet.






Usch vilka dåliga bilder det blir när det är mörkt.
Men ni får ha överseende med det - visst?

Denna klänning myser alltså jag omkring i här på dagarna nu.
Den tillsammans med de underbara plyschbyxorna från ME&I...Ohhh...vill bo i dem hela tiden!


Här ser ni en bättre bild på klänningen.
Framifrån...


Aggie Dress

...och bakifrån




Bilderna har jag lånat från meinto som också har klänningen till ett bra pris (bra kanske är fel ord, men bättre iallafall) just nu.


Hörrni! Jag har lite funderingar på att ha en tävling igen.
Någon som vill vara med? ;)
Vad det i så fall blir kommer jag presentera inom de närmsta dagarna, håll ut!

Önskar er en fin kväll!

6 kommentarer:

  1. Men va fin den är...armbandet alltså =)
    Du gjorde ett jätte bra val!
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Just det armbandet är toppenfint !! Fast egentligen skapar alla Kalabalik-armband ha-begär ju ..!!! :)

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt båda två! Och tävling? Yes, jag är med :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Åh jag älskar de där armbanden. Köpte två i förra veckan. Ett mulvad med blå sten till mig själv och ett mullvad med cerise som mamma ska få i julklapp. Underbara!
    Jannike

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!