måndag 21 november 2011

In i dimman




























Hej alla mina bloggvänner

Här lyser snön med sin frånvaro, men det kan man inte säga om den trista dimman som legat över lillabyn idag.
Jag vill ha lite snö så den rätta julkänslan infinner sig snart.
Men här har det sett ut så här tråkigt mest hela dagen, suck!






Tog ändå och plockade fram en ljusstake för att försöka kicka igång känslan av att det snart är jul, men det gick lite sisådär om jag ska vara ärlig.
Men fin är den!





Ni är väl inte förvånad att det är hjärtan på den?! :)
Jag kommer på mig själv hela tiden nu att jag omger mig av väldigt mycket hjärtan.
Fast det är kanske så jag är - Hjärtlig!






Det är så skönt nu när det är plugg på hemmaplan igen.
Får så mycket mer kvalitetstid med familjen.

Idag har jag suttit och läst och skrivit en hel del, men ändå känner jag att jag har fått massor med tid tillsammans med älsklingen.

Så otroligt mysigt att stå och trängas i köket och tillsammans fixa middagen i god tid.
Inget stress och jäkt utan bara lugnt, skönt och jättegosigt.
I love it!

Kärlek i massor

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt med dimma. Men det blev fina bilder! Lite snö till första advent skulle sitta fint, fast bara ett tunt lager =) Trevlig kväll! kram Helena

    SvaraRadera
  2. Trist med dimma, men jag måste säga att du har knäppt fina bilder. Lite sagolikt nästan. Mysigt att få vara mer hemma. Tyckte jag var det bästa med att plugga också :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!