fredag 18 november 2011

Lite kalabalik

Bild lånad från litekalabalik.se


Hej fredag!

Vet ni! Idag har jag faktiskt inte pluggat ett endaste dugg, och jag känner att jag är värd det. :)
Man blir rätt slut efter en innevecka trots att den som denna gång bara var fyra dagar.
Jag har varit med min mamma på en shoppingrunda istället.
Det blev en del blockljus mm på det stora varuhuset ni vet.

Såg idag att en butik här i stan hade börjat sälja "Lite Kalabalik" smycken.
Jag har spanat på dessa armband ett tag men inte kommit mig för att beställa något.
Nu tänker jag äntligen slå till på ett, men då kommer den där beslutsångesten som ett brev på posten.
Snälla hjälp mig!

Vilket av dessa tycker Ni är snyggast?



Bilder lånade från Lite Kalabalik och TINTIN style.



Tänkte försöka mig på att köpa något med lite färg.
Skoj att pigga upp mina, allt för ofta, svarta kläder med något färgglatt.


Men hörrni! 

Igår höll jag på ramla omkull när jag satt och kollade min bloggmail.
Jag har tydligen vunnit ett presentkort på 1000 balobas hos Provrummet.
Hur osannolikt är inte det då? Först en Odd Molly jacka och sedan det här.
Ja jag gråter ju inte precis. ;)

Bra start på en fin helg känns det som.


Hoppas du får en mysig, skojig, slapp (eller vad det är just du behöver) fredagkväll.

Kramar

6 kommentarer:

  1. Jag kopplade ihop dig med Nr1 direkt när jag såg dom , men är det färg du vill ha så tycker jag att du ska köpa nr4.

    SvaraRadera
  2. Hmm, det står mellan ettan och tvåan...Ta ettan, det tycker jag! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ettan. trean var också snygg. Ja, allihopa var snygga haha, fölrstår beslutsångesten :)

    Grattis till vinsten, det är väl sådär som i reklamen "plötsligt händer det" :)

    Hittade precis hit men återkommer gärna,
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Nummer 2 är urfint! Älskar färgen på själva bandet.

    SvaraRadera
  5. Alla var snygga. Men jag skulle nog ta nummer ett.
    Du är helt klart värd att vinna kära kusin. Det är nog din tur nu att vinna det mesta. Så köp en trisslott.
    Kram från Mora

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!