lördag 5 november 2011

Dear Santa

Bild lånad från Bloominghome.

Vacker krans - Frosty


Önskelista

Fick order om att göra en önskelista idag. Ska göra en till familjen också,  men här har jag gjort en som liksom får bli min drömönskelista.


























Lite smått och gott som ni ser. :)

* Halsband Twosome - Attling
* Nagellack violet noveau monde - Dior
*  Dimmy coat - Chillnorway
* Halsband Funky ring Pendant - Attling
* Lisbon dress - Chillnorway
* Smashbox Photo Finish Foundation Primer - Ciao
* Prime boots - Creative Lounge
* Mulberry Alexa - Mulberry
* BMW 118 - Motors


Don't dream your life - Live your dream

Ha en mysig kväll söta ni!

Kram

1 kommentar:

  1. Den önskelistan gick inte av för hackor må jag säga :) Allt från chill norway är så fint...och stövlarna! Sååå fina! Kramar till dig! Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!