torsdag 10 februari 2011

Vart tog våren vägen?


Det härliga vårvädret vi hade här igår lyser med sin frånvaro idag.
Här har det snöat och blåst precis hela dagen.
Man vill bara kura ihop sig i soffan under en filt med en kopp varmt te och en bok (som INTE är studielitteratur). ;)
Burrr!!


Lite vårkänsla trots allt

Hade fått ett nyhetsmail från Nordljus där de berättade att de nu fått hem halsdukar/sjalar i sitt eget märke Lucky Lina.
Var bara tvungen att kika in där och titta lite närmare på dem, och jag säger bara WOW!
Skulle tro att de kommer ha en strykande åtgång, för hur söt var inte den här rosa med små blommor i lite mörkare rosa ton och kantad med en fin vit spets?!




Den finns i färgen Sand också.

~

Sedan denna blommiga läckerbit är också superfin!
Så fin att använda som en sjal till den vackra sommarklänningen eller som halsduk till vardags med exempelvis jeans.




Riktigt fina är båda modellerna och jag vill som ni säkert förstår så klart ha båda. :)


Äntligen lite plugg också

Idag var min älskling helt underbar (som han alltid är).
När han kommit hem från nattjobbet passade han lille M en stund så jag kunde åka iväg och plugga med min studiegrupp.
Tack hjärtat mitt!! <3

Det är helt otroligt vad allt kommer på plats när man får prata med varandra.
Jag kunde inte vara med så lång stund, men den tid jag fick idag var ovärderlig.
Sedan måste jag säga att jag är så glad så glad att jag hamnade i den studiegrupp som jag gjorde.
Samarbetet som vi har i gruppen är fantastiskt och tjejerna är också fantastiska!

Imorgon är det fredag Igen!
Den här veckan har känts lång och seg, men samtidigt just nu tycker jag det nyss var måndag.

Här ska det städas inför helgen, får se om jag lyckas med det ikväll eller om jag har en liten mammsig kille som bara vill sitta och gosa hela tiden.

Ses imorgon!
Kram

Bilderna lånade jag från Nordljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!