tisdag 22 februari 2011

Studiegrupp och mystiskt paket


Vackra tulpaner fick jag idag av mina snälla fina vänner.
Tusen tack!


Studier, mat & muffins

Har haft träff med min studiegrupp här hemma idag.
Vi planerade hur vi skulle lägga upp våra studier den närmsta tiden, åt lunch och mumsade muffins.

Som vanligt var det riktigt trevligt och jag får medge att det mest vart annat prat idag än vad vi egentligen hade tänkt.
Men vi har ju inte hunnit läsa speciellt mycket ännu, så nästa träff blir det mer seriöst plugg.



Mystiskt paket anländer

När vi som bäst sitter och planerar vad vi ska sikta in oss på närmaste tiden så kommer det en Stoooor lastbil som stannar här utanför.

De ringde igår så jag visste att det skulle komma ett paket idag, men jag visste inte vart det skulle komma ifrån.




Killen ringer på och jag får skriva på att jag har tagit emot ett paket.
Nu tror ni säkert att det var ett jättestort paket som kom med bilen, fniss.

Men det var det här lilla som den stoooora lastbilen kom med...




Började då förstå vad det skulle innehålla också.




Tadaaaa! Bläckpatroner till vår skrivare.

Hur i hela världen tänker man om man skickar dessa små patroner med direktleverans med en lastbil?!
Varför skickas dom inte som vanligt brev?!

Dell får inte många pluspoäng i miljötänkande av mig i allafall.
Men lite kul fick vi allt. :)


Puss & Kram hela dan

4 kommentarer:

  1. Mmm Muffins!! Jag förstår att det inte blev mycket studerande när ni hade så mycket gott att mumsa på :)

    Men så otroligt dumt att behöva skicka 2 par bläckpatroner via lastbil....Hmm vart tog hedeliga postbilen vägen...

    Ha en skön tis kväll!
    kram/Sofia

    SvaraRadera
  2. Haha kan förstå att det blev fniss.. Inget miljötänkande på Dell:/.. Den färgen på tulpaner e så fint..

    SvaraRadera
  3. Det var bland det dummaste jag har hört talas om! Kundvänlighet i all ära men det där kanske var att dra det en aning för långt? ;0)

    Vilka fina bilder du visar idag!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Haha! Gud så roligt :) Din tygtavla ser verkligen vårfin ut, jättefint! Även ljusmanschetterna blev bra med glasljusstakar, jag tycker du kan ha dem så. Tack för hjälpen igår :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!