fredag 18 februari 2011

Smått & Gott


Dessa ursöta buggar från Miljögården hittade jag i Frökenfräkens webbshopp.
Så gulligt romantiska, och tänk vad mysigt att sitta ute på trappan och njuta av vårsolen med kaffe i denna söta kopp.




Kolla här då vilka puttinuttiga stickor som jag också hittade.
Såg dessa i fina blomgrupper hos Frökenfräken, så man kan visst använda dem till lite allt möjligt, bara fantasin som sätter stopp. ;)




Jag är ju en väsktjej och hur coolt skulle det inte vara med en sån här väska till alla mina skolböcker!
Skulle bli glad varje gång jag skulle åka iväg och plugga - bara för den fina väskans skull, hi hi.
Jodå, den har jag också hittat i fina Frökenfräken's webshop.

~

Nu är det slut på inneveckan för den här gången...GUD VAD SKÖÖÖÖNT!!!
Det är jättekul, men oj oj oj vad trött jag blir!

Nu ska jag försöka börja läsa lite i helgen och kanske till och med börja med ett arbete som ska skickas in om ett par veckor, men jag ska också vila så mycket jag kan för att få bort den envisa förkylningen.

T.G.I.F.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!