söndag 13 februari 2011

Plugga plugga plugga...



Jag gillar min plugghörna!!


Ett eget litet place

Denna söndag har jag mest pluggat, pluggat och pluggat.
Imorgon är det dags för tenta igen, och då jag hela denna veckan har varit hemma med min lilla sjukling så känns det inte riktigt bra inför denna måste jag erkänna.

Men klarar jag den inte så får jag ju faktiskt göra om den, så det är inte hela världen försöker jag intala mig själv. :)

Så här ser i allafall min lilla hörna ut för tillfället.



Vill hitta något fint att sätta upp på väggen bakom men jag vet inte riktigt vad jag vill ha där.
Någon som har några bra förslag??

Tror jag behöver någon slags hylla till alla mina böcker.
Sedan ska jag göra färdig lådhurtsen som står nere i källaren och hånflinar åt mig varje gång jag gör förbi den, suck!
Skulle kunna tänka mig några fina gamla skolplanscher, men jag måste samtidigt tänka på att det ska passa in i vårt sovrum.

På skrivbordet har jag bland annat en blomma som jag fick för en herrans massa år sedan på jobbet, min pennmugg och ett doftljus.




Kommande vecka kommer jag tillbringa dagarna i Härnösand igen.

Långa dagar blir det så jag ber om lite överseende om jag inte hinner med bloggandet varje dag.
Men jag lovar att jag ska försöka i allafall.

Hejsvejs grus och gnejs! 

3 kommentarer:

  1. Men vilken fin hörna du har fått till.... nästan så att jag blir sugen att börja plugga själv... :)
    Bra jobbat gumman !

    O du.... Det kommer säkert att gå finemang imorgon ! Lycka till !

    Kram A

    SvaraRadera
  2. En hylla & hurtsen blir väl bra i din lilla hörna. Och att du ska sätta något med hjärta på väggen är väl ganska givet - eller? Kram

    SvaraRadera
  3. Gjorde visst fel, för mitt namn kom inte med, men det var jag som skrev nyss.
    Kram igen - Linda

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!