söndag 20 februari 2011

Lite nytt


En ny organzalampa har hittat hit.


Först en skidtur sen en Birstatur

Åkte ett skidpass på 14 km idag och det kändes riktigt bra.
Får se om det blir någon mer långtur innan det är dags för loppet på lördag.

När jag kommit hem så var det dags för skjuts till fotbollsträning så då tog jag och passade på att åka ut till Birsta för lite shopping.

Var en sväng till BOOM och köpte en svart organzalampa som ska hänga i lilla fönstret där jag har haft "snöflingorna".

Sedan fick IKEA sig ett besök också där jag bunkrade upp med en hel massa ljus. 
Det blev både block, värme och vanliga ljus.

Köpte också fina glasljusstakar som jag ska ha tillsammans med ett par glasmanchetter som jag köpte i Sthlm sist jag var där. 
Har inte haft några bra ljusstakar att ha dem på men nu hittade jag dom här som jag tror de kommer passa ganska bra på.



Ska ta några foton imorgon så ni får se hur det blev.

De hade fått hem så fina rosa servetter också som så klart fick följa med mig hem. 



Är glad att vi har det stora varuhuset inom räckhåll här, de har faktiskt en hel del förbrukningsvaror till kanonpriser.

Nu ska det nattas barn här hemma och imorgon är det "skoldag" för nästan hela familjen igen.

Hoppas ni får en fin början på den nya veckan!
Kramis

Bilder lånade från BOOMIKEA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!