lördag 5 februari 2011

Långt eller kort!!

Jag har fått kraftig beslutsångest nu.
Vet verkligen inte om jag vill spara ut mitt hår eller om jag ska klippa mig kort igen.
Det är väldigt skönt med en kort frisyr och nu knölar jag bara ihop håret i en knopp på huvudet för att jag tycket att det är i vägen. 
Nu har jag inte speciellt långt hår heller, så det lär väl knappast bli bättre när det blir ännu längre.

Hittade den här bilden från när jag fortfarande hade min korta frisyr.




Behöver lite hjälp...
Snälla, vad tycker ni???

Vi ses senare!
Kram

4 kommentarer:

  1. Spara ut långt hår, du kan ju alltid klippa av det senare. Det är ju svårt att göra tvärtom :-)

    SvaraRadera
  2. Du är snygg i både långt o kort, men få passar så bra som dig i kort tycker jag! Kommer ihåg en frisyr du klippte i början när vi lärde känna varandra, några år sen mao, som var lite längre på ena sidan (typ nedanför örat) och kortare på andra. Den tycker jag du var as-snygg i! så nåt sånt röstar jag på :)

    SvaraRadera
  3. Tycker att du är dösnygg i kort hår. Något tufft rufsigt ;)

    SvaraRadera
  4. Åh så svårt. Du är ju galet snygg i kort hår - och vacker som få i långt. Så det beror väl kanske på vem du vill vara då; Galet snygga J eller Vackra J? :-) Vad tycker maken, det är ju ändå han som ska titta på dig som jag brukar säga här hemma... ;-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!