onsdag 9 februari 2011

Diamonds are a girls best friend


Laughlines are not for sale...


Ååå, vad jag gillar Pearls for girls!

Har suttit och kikat på Pearls for girls sida och hittat några smycken som jag gärna vill ha.
Halsbandet ovan har så skön text tycker jag.
Gillar det enkla med smycket och tanken att våga vara som du är och inte ta bort (botoxa) alla fina skrattrynkor som faktiskt bara visar vilket vackert, roligt och underbart liv du har haft.

Ett annat halsband som jag också fastnade för är detta...



Friendship is like a flower in the garden of life.

Texten fångar mig här också och jag tänker att all vår vänskap gör att vi kan njuta mer i livets trädgård.
För vad vore livet utan vänner??

Hittade sedan både ett romantiskt armband och örhängen som jag tyckte så mycket om.


Bara till att hoppas att någon tycker att jag borde ha något av dessa urtjusiga smycken nu då, hi hi. ;)


Statusen för sjukstugan är oförändrad, Lillgubben har 40 graders feber stackarn!

Idag har jag i allafall haft möjlighet att läsa lite. Det fick också bli ett skidpass vid Sidsjön i detta underbara väder som vi har haft här idag.
Känner mig lite varm om kinderna just nu så jag tror nästan solen har tagit lite idag. :)

Det blev tre varv runt sjön, vilket betyder 9 km.
Kändes grymt bra och hade det inte varit för att älsklingen skulle åka iväg till jobbet så hade jag lätt tagit minst ett varv till.
Ha ha, ja jag vet att det är lätt att vara stursk när möjligheten inte fanns. Men så bra kändes det i allafall. 

Ha en fiiiin onsdagkväll nu allihop!!

Alla bilder är som ni säkert förstått lånade från Pearls for girls sida som ni hittar här.

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra smycken! Själv är jag inte så mycket för att ha på mig mer än min vigselring men jag kan inte annat än tycka att det är vackert på andra. Kanske något du kunde belöna dig själv med när du klarat nästa tenta? ;0)

    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!