tisdag 1 februari 2011

Jag vann, jag vann!!

Blev uppringd igår kväll av en kille som meddelade mig att jag vunnit på konstlotteriet som vi har på jobbet.
Ibland ska man ha tur också! :)

Jag ska åka in till jobbet idag och välja ut en tavla jag vill ha för 1000:-
Antar att ni kommer få se den här på bloggen i slutet av veckan.
Tror det var på fredag som man fick hämta hem sin vinst.




Idag har jag min lilleplutt hemma då också han lyckades få migrän igår em.
Han hade sagt till fröken på skolan att han hade ont i huvudet och jag har sagt att de måste se till så han får en Alvedon om han säger till, men de hade bara ignorerat honom. :(

Sååå när han kom hem la han sig i soffan och efter en stund och sa att han måste få en Alvedon för han hade så ont i huvudet.
(Han hade inte nämnt något om att han redan hade ont i huvudet då)
Kort tid efter det kom illamåendet som ett brev på posten, det var ju helt klart för sent med tabletten.
Men efter att han kräkts mådde han bra igen lillgubben.

Han får vara hemma och ta det lugnt idag nu så hoppas jag att han är pigg imorgon och kan vara på skolan när jag ska göra min första tenta. 

Huuuu!
Hoppas jag kan få ro att plugga riktigt nu idag när han är hemma. :)
Det finns ju en natt också annars. ;)

Önskar er en fantastisk dag!

1 kommentar:

  1. Ville bara säga hej efter ha kikat igenom din fina blogg:)
    /Camilla

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!