fredag 11 februari 2011

Från den bästa!

Idag när jag hämtade posten låg ett vadderat kuvert i brevlådan som var adresserat till mig.
Jag hade inte beställt något så jag blev väldigt nyfiken på vad det var för något.

Skyndade mig in för att öppna...
Ni anar inte vad jag fått för något!




Jag hade fått den absolut finaste Alla hjärtansdags present som man kan få av en vän!!
Det kommer användas flitigt, och jag kommer alltid tänka på dig L när jag använder det.
Du är bäst!! <3
Tusen tusen Tack bästa vännen!!!

När jag hintade om att jag gärna ville ha ett av de Perls for girls smycken jag skrev om i förrgår så var det absolut inte mina vänner jag tipsade utan snarare min äkta hälft. :)

Nu är jag såååå lycklig!!

Ska iväg och åka lite skidor med en annan vän nu så tjingeling på er så ses vi imorgon alla mina andra "bästigaste" vänner.

Ha en fab fredagkväll

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!