torsdag 21 oktober 2010

Trött

Har inte sovit mycket inatt då min älskling fick åka till sjukhuset och stanna där för observation och övervakning på hjärtat inatt. Han har haft feber sedan i fredags så det är bra att de kollar upp vad det kan vara även om det är vääääldigt tomt utan honom här hemma. Väntar på att få höra om han får komma hem idag och annars får jag inte komma upp till honom förrän kl 14, suck!
Har försökt vila lite men hjärnan går på högvarv känner jag så då kunde jag lika gärna göra ett litet kort inlägg här. :)


Just nu går jag omkring här i mina mysiga tofflor som jag blev så himla kär i när jag såg dom i butiken. Det var nästan så det stod Jeanette på dom, hi hi.

Ha det gott allihop så hörs vi snart igen!
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!