söndag 31 oktober 2010

Sköna söndag

Ny dag nya möjligheter!
Undra vad som kan hända idag då? Har inte så mycket inplanerat och det är så skönt att bara få ta dagen som den kommer för en gångs skull. Schemat brukar vara fullspäckat med olika aktiviteter och "måsten".

En tur ut till IKEA blir det för att köpa en ny nattlampa till lille M då han och en kompis tyckte det var jätteskoj att slänga den han hade i väggen får att få den att lysa. Helt plötsligt lyste den inte mer...undra varför?? :)
Fick lova min otröstliga grabb att vi skulle åka och fixa en ny, hoppas bara han lärde sig någonting av detta nu då. 

Hittade en så fin bild som min stora tjej hade knäppt som får bli morgonens bidrag i bloggen.


Det är mina allra första skor som ni ser på bilden.

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!