torsdag 21 oktober 2010

Hjärtan i mitt hjärta

Dom som känner mig väl vet att jag älskar hjärtan i alla dess former. Det där lät ju lite konstigt, ett hjärta har väl ändå formen av ett hjärta. Men ni förstår säkert att jag menar alla slags hjärtan, visst?
 Ser jag någonting som  har formen av ett hjärta så klappar mitt lite extra också.
För ca två år sedan gick jag en projektledarkurs där vi vid ett tillfälle fick lära oss ta ut personligheter med hjälp av en metod som kallas "kortleken". Jag blev inte helt förvånad när jag var en typisk hjärter. :)


Självklart gillar jag blomman "hjärtan på tråd" också. 


Avslutar med en bild på min kudde som jag gick och trånade efter länge och som mitt <3 köpte till mig i present. Tror dock han fick lite hjälp av tjejerna där, men han fick många pluspoäng ändå. ;)



Hjärtliga kramar 
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!