onsdag 20 oktober 2010

Äpplet faller inte långt ifrån trädet

Min äldsta dotter har verkligen ärvt mitt intresse för att pyssla och inreda.
Idag fick jag en länk skickad till min mail på jobbet. Hon hade kommit på vad hon önskade sig i julklapp, ett gammalt skrivbord som skulle vitmålas och sedan ville hon ha en fin lampfot och en lampskärm som hon sett från Watt & VEKE. 
Hon köper ofta fina inredningsdetaljer till sitt rum när hon har pengar över, härom dagen kom hon hem med en jättefin väckarklocka som hon hittat hos Butik Annelie. En annan dag ska jag visa er hennes rum, men jag måste be om lov först. :)


Denna vackra burk fick jag av henne när jag fyllde år i sommar. Vald med omsorg och fylld med hemgjorda chokladkakor som hon dekorerat med vitchoklad, mums!

Kramisar
Jeanette

2 kommentarer:

  1. Några speciella tips på hur man får ett sånt lyckat "slutresultat" på sin dotter?? Skämt åsido, vad kul att ni delar intresset. och kakorna såg sjukt goda ut...

    Kram/Jeanette

    SvaraRadera
  2. Dom var supergoda, det kan jag intyga =) En riktigt lyckad present!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!