lördag 30 oktober 2010

Håller inte riktigt med

Läste ikväll på en av mina favoritbloggar ett uttryck som jag inte håller med om.
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Men hur i hela världen kan jag veta att alla andra vill bli behandlad precis som Jag vill??!!
Nej, jag tycker att det allra bästa är att "Behandla andra som DE vill bli behandlad". :)

Tidigare hade min mellersta tjej och hennes bästa vän pysselkväll här hemma.
Alla pärlburkar plockades fram och kreativiteten riktigt sprakade borta vid barbordet.
De gjorde varsitt vackert halsband, ett svart och ett vitt.


































Lille M ville också vara med och pyssla så han bestämde sig för att göra ett armband.
Det vart så fint så jag tror jag ska be att få låna det någon dag. :)


Handen på en stolt liten kille som visar mamma sitt mästerverk.

Nu är det dags för lite välbehövlig sömn.
Kom ihåg att ställa tillbaka klockorna nu så det inte blev som för mig för några år sedan. ;)
Jag jobbade söndagen och hade glömt ställa tillbaka klockan så jag var på jobbet en timme tidigare än jag skulle vara. Fy vad pinsamt det kändes när jag upptäckte vad som hänt, men mina arbetskompisar fick sig ett gott skratt iallafall.

Kram
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!