onsdag 7 december 2011

Vinn finaste julklappen!




Detta får ni bara inte missa!

Jag har tillsammans med FRÖKEN FRÄKEN äran att ha en tävling där du har chansen att vinna ett av tre fina paket.

Paket nr 1. innehåller En ljuvlig tunn crémefärgad löpare med inslag av guld.




Paket nr 2. innehåller ett vackert armband från Pearls for Girls med texten "Angels exist - You are one of them".





Paket nr 3. innehåller ett vitt frostat hjärta från Sia, ett metallhjärta med pärlor från Miljögården samt en zink-ängel från Bloomingville.






Så till själva tävlingen...

1. Beskriv i en kommentar FRÖKEN FRÄKEN's web-shop.
Detta gör ni på vilket sätt ni vill
Det kan vara roligt, allvarligt, gulligt, på rim, som en limerick...det finns absolut inga begränsningar.

2. Gilla FRÖKEN FRÄKEN på facebook.

3. Om du har en blogg blir vi jätteglad om ni delar med er av tävlingen där (inget tvång alltså). :)

Skriv gärna er mailadress i kommentaren så kommer vi lättare i kontakt med vinnarna. 


Tre lyckliga vinnare dras fredagen den 16 december efter kl 21:00.


Lycka till nu allihop!

14 kommentarer:

  1. Pernilla Allström8 dec. 2011 22:57:00

    Vet inte om man ska välja paket men jag vill tävla om paket nummer 2.

    pernillaallstrom@hotmail.com

    Jag gillar sedan länge på Facebook.

    Enkel, charmerande, varm och unik,
    namnet börjar på Fröken, det är en pik.

    Till bland annat badrum,kök och barnrum du kan hitta
    någonting som lätt med inspiration dig smitta.

    Fröken Fräken
    kan ge ont i käken
    när du med ett stort leende hittar heminredning, korgar, plädar och fat,
    jultomten ge mig mina klappar snart!

    SvaraRadera
  2. Världens mysigaste sida! Skulle bli jätteglad om jag vann armbandet eller hjärtans från Sia.

    Tove_Lundberg@hotmail.com

    Trevlig jul :)

    SvaraRadera
  3. Gillar så klart FF på fejjan;)
    Alla paketen var lika fina:)

    I Fröken fräkens shop finns alltid något kul!
    Särskilt nu till jul.
    Där kan man klappar hitta eller bara drömma & titta<3

    mvh
    Madde

    SvaraRadera
  4. Flinka fräkniga fröknar boende inom Sundsvalls nejder med lust och glädje en webshop driver där alla kan handla utan trängsel och fejder.
    Alla vackra blomster och grejer gör att det spritter i huvud och kropp på oss tjejer.

    Vänliga decemberhälsningar,
    Helene
    tigermorran@hotmail.com

    Självklart gillar jag Fröken Fräken på FB.

    SvaraRadera
  5. Fröken fräken ej från Fryken
    Den shoppen är ej tyken
    Av fulhet ser man ej ryken
    Vackra saker hem till husen

    Min mail är minnali.dahlin@gmail.com och jag har skrivit om tävlingen i min blogg.:)

    Kram
    /Minna

    SvaraRadera
  6. Har gillat fröken fräken på fb jättelänge nu :)
    Men att beskriva hemsidan är svårare!

    Skulle jag beskriva för någon annan skulle jag säga:
    En supermysig webshop där du kan hitta lite av varje! Dom har allt för mitt och förhoppningsvis ditt hem!

    Sofiemagnusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Fröken fräken - som att komma hem.
    Lantligt för dig som bor i stan eller på landet. Lantligt som inredningsstil och dröm - eller verklighet.

    Julhälsningar
    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Gillar redan på FB.

    Mvh
    Elisabet Andersson
    in_cava_vita@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Är gärna med och tävlar, gillar fröken fräken sedan innan och gillat och delat tävlingen därifrån till min face book.

    Fröken Fräken en underbar butik
    de har fångat designens hjärta rakt i som en spik.
    Smycken i silver färg
    gör att jag gillar dem ända in i min innersta märg.
    Stilrent och så kommer produkterna som jag beställt aldrig försent.
    Fröken Fräken leker och skapar
    medans katten grädden lapar.

    anette carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  10. This lady have realized that angels exist <3
    Gillar Fröken Fräken & följer din blogg :)
    God Jul & Gott Nytt År!!
    Katjaaittaniemi@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Fröken fräken hon har allt,
    oavsett om man vill servera palt eller något kallt. Baka en kaka eller ge något till sin maka.

    Jag blev lite sugen på armbandet, för vinner jag det så ska min gode vän i Timrå få det för hon är min "ängel".

    loppan_74@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Fröken Fräken, butiken som mig inombords gör varm.
    Tänk att ett underbart armband få vinna att fästa på min fina vänninas arm.
    Det bästa med butiken är känslan den ger,
    Som får mig att le åt allt mysigt jag ser.
    Fröken Fräken är ett säkert kort,
    Oavsett om jag ska köpa något litet eller stort,
    Dom bästa presenterna hittar jag där,
    Och allting levereras säkert och fort!
    Tacka vet jag butiker som denna,
    Såna som får vem som helst att känna sig hemma.

    SvaraRadera
  13. Fröken fräkens webbshop är stilren, snygg, lättnavigerad och ni har ett underbart utbud av vackra saker!

    /Jessica Karlsson
    (har gillat på facebook! jessica@slpr.se)

    SvaraRadera
  14. Paket nr3 jozojohanna@hotmail.com Fröken fräken är en lantligt charmig sida med perfekta presenter till alla tillfällen!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!