onsdag 21 december 2011

En vacker gåva



Det oväntade berör

Igår fick jag ett telefonsamtal från en av mina vänner som jag tyvärr inte träffar så ofta nu.
Hon sa att hon skulle lämna in en lite present till mig när hon åkte förbi här lite senare under dagen. 
Funderade såklart på varför?

Jo, när hon sett denna lilla fina gräddkanna så hade hon direkt tänkt på mig, och jag kan kanske förstå varför. :)
Men det var inte bara stilen, utan även den vackra bokstaven som pryder kannan.
Jag har ju liksom tre underverk här hemma som alla börjar på just bokstaven M.

Så mycket tanke, och jag känner mig så lyckligt lottad som har så underbara vänner omkring mig.

Tack för att ni finns!

Nu är det dags att hoppa i lite kläder för snart ska jag till frissan och göra något åt min hemska färg.
Idag blir det lite slingor och jag blir en blondin igen.
Sköööönt, då har jag all rätt att vara lite "dum" ibland, hi hi.
Det är bra att ha något att skylla på. ;)

Sedan ska jag få träffa en annan väldigt efterlängtad vän som kommer ner från Östersund idag.
Det ska bli så roligt och härligt att få se henne och "gubben" hennes igen. Längtar!

Ses!

1 kommentar:

  1. Å så fantastiskt fin och vilken omtänksam vän du har. Det är sådant som gör en varm i hjärtat, förstår att du blev glad.

    Ha en fortstat fin dag!
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!