söndag 25 december 2011

Juldagen = pysseldagen




Vilken härlig jul

lugn och skön och helt fantastisk är vår jul här hemma i lillabyn.
På fotot ovan ser ni storasyster som hjälper lillebror med LEGO bygge.
Han fick ett Ninjago eldtempel som tar sin lilla tid att bygga ihop. Fast det är ju liksom det som är roligast. :)

Själv myser jag runt i ett par stickade sockar som jag fick av min svärmor.
Trodde inte det var sant när jag öppnade paketet och fiskade upp dom här...






Hon är verkligen en fena på att sticka min svärmor.
Behöver jag säga att jag blev lycklig?!


Nu får vi besök av min bror med fru och liten mini M.
Mer julfirande och klappöppning blir det nu.


Vi ses!
KRAM

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt, och vilka fantastiska strumpor, galet läckra! Kram

    SvaraRadera
  2. JÄTTE fina strumpor! Massa kramar till dig!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!