fredag 16 december 2011

Sista chansen!!!



Fredag igen!

Och sista chansen att vara med i den superfina tävlingen om en alldeles egen och välförtjänt julklapp.
Efter kl 21 ikväll utser jag tre lyckliga vinnare som får varsitt paket av de tre som jag presenterat i tävlingsinlägget som ni hittar här.

Chanserna är rätt stora att vinna som ni kan se, så vänta inte utan skynda dig in och var med vettja! ;)




Färdig grytlapp




Nu är grytlappen klar som jag har virkat av tygremsor.
Den blev precis sådär ojämn och ruff som jag ville. Passar perfekt att lägga på bordet som ett kastrullunderlägg också.

För att riktigt göra den till "min" så dekorerade jag den med ett rött virkat hjärta. ;)
Förvånad? Inte?
Fick leta ett bra tag innan jag hittade ett bra mönster på litet virkat hjärta men det här blev jag verkligen nöjd med.




Nu ska jag gå och ta ut en kaka ur ugnen för ikväll ska jag iväg och glöggmysa med några av mina fina studiekompisar.
Bullmamman ska såklart baka hon. :)

Önskar er alla en skön fredagkväll med massor av obligatoriskt mys!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!