fredag 2 december 2011

Fredag...igen




Godmorgon

Tänkte försöka mig på ett tidigt inlägg idag. Allt för att slippa plugga. ;)
Som ni ser så har jag hittat något som är bra mycket roligare än att skriva en uppsatts.
"Scrappa" på datorn var ju hur kul som helst!

Men jag måste vara klar med mitt skrivande till kl 24:00 så det är bäst jag sätter fart och pillar ihop det sista.
Det är tack och lov inte mycket kvar, men med min knäppa hjärna så börjar jag nu se saker jag skulle vilja ändra på.
Så dags nu liksom.
Får försöka hålla mig ifrån att ändra för mycket bara.

Sedan är det helg och åååå vad jag ska njuta denna helgen.
Hela familjen är samlad och jag ska försöka att inte titta i någon studielitteratur alls.

Passar på att önska er en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ha en bra helg ni också. Och njut av ledigheten tillsammans.
    Hoppas ni hittar på något riktigt skoj eller bara myset på hemma.

    Kram kusin

    SvaraRadera
  2. Njut nu så mycket du bara kan efter att ha lämnat in ditt arbete. Det förtjänar du efter ett sånt stress. Kramar på dig!

    Hur scrappar du på datorn förresten? Ser ju skitkul ut....

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!