lördag 17 december 2011

Och vinnarna är...




Som vanligt är det inte lätt att välja bland alla fina texter och jag skulle så gärna vilja ge er en julklapp allihop!
Men jag har inte möjlighet till det, så denna gång är det tre lyckliga tjejer som kommer får varsitt paket på posten inom en snar framtid.

Vem vet...det kanske kommer fler tävlingar snart. ;)


Tusen tack till alla som tittar in här och lämnar så fina kommentarer hos mig!


Massor med kramar till er alla!

Vinnarna är meddelade via mail.

6 kommentarer:

  1. WOW!!! Tänk att jag hade turen att vinna den fina duken...är jätteglad. Vilken julklapp! :O)

    Kramelikram och GOD JUL!

    Heléne

    SvaraRadera
  2. Så himla roligt att vinna, hurra!! Armbandet kommer att pryda min fina väns arm, hon kommer att bli så fantastiskt glad!

    Kram å trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. STORT grattis till vinnarna =)
    Massa varma 4:e adventkramar!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna! Såg din lilla påminnelse och tänkte såklart ha varit med. Men jobb och annat stress kom emellan och jag kunde inte tänka ihop någon bra text helt enkelt. Får hugga på nästa tillfälle om det blir något :)
    Adventskramar till dig! Kicki

    SvaraRadera
  5. Åh! Jag vann! Jag som anmälde mig i sista minuten och dessutom aldrig vinner nåt :)

    /jessica

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!