tisdag 20 december 2011

Helt galet!

Jag har lyckats vinna Beach House lakan!


 Bild lånad från Nordljus där de också säljer dessa underbara sängkläder.



Upptäckte nu på morgonen att jag var den lyckliga vinnaren av ett set med ett påslakan och ett örngott i denna härligt juligt röda färg som heter Plain Berry x-mas.
Beach House lakan har jag länge drömt om och nu får jag kanske chansen att se om de är så härliga som det sägs.
Just detta set ska min dotter få till sin säng som vi ska göra en liten makeover på snart.
Hon vill ha lite Newport stil i sitt rum nu och dessa lakan kommer bli heeeeelt perfekt i hennes säng då.

Kan man få önska ett par påslakan till de vuxnas säng av tomten också kanske? ;)

Den fina bloggen jag vunnit dessa lakan hos är Simplicity som jag varmt kan rekommendera för alla som gillar inredning och Feng Shui.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!