måndag 5 december 2011

Godmorgon!

Bild lånad från Carolina Gynnings web-shop.






Som en fjäril


Har ni sett Carolina Gynnings smyckesdesign?
En fjäril som man kan bära med sig sina innersta tankar och önskningar i.
Fjärlien fungerar så här enligt Carolina...


"Så använder du ditt smycke!
Sätt dig i stillhet med din fjäril i handen och meditera över vilket ord du behöver mest just nu. Kanske är det kärlek, hopp eller styrka. Skruva av huvudet på din fjäril och viska ditt ord ner i fjärilskroppen. Du kan också skriva ditt ord på en liten lapp och stoppa in den i fjärilskroppen.
Sätt på huvudet igen och bär ditt ord med dig."

Ett julklappstips kanske? ;)


En studiedag

Nu bär det av mot Mittuniversitetet och pluggning med bästa studiegruppstjejerna.
Vi har en gruppuppgift i matten som ska göras klar och sedan är det tentaplugg som står på agendan.
Inför nästa vecka ska jag ha läst tre böcker som vi ska ha seminarie på, gjort gruppuppgiften samt pluggat till mattetenta. Tjohoooo!
Men sedan är vi så gott som klar tror jag, och förhoppningsvis blir det lite lugnt över julen. :)

Ha en fin start på den nya veckan!

2 kommentarer:

  1. Skönt ändå att bli färdig innan jul. Jag kommer ihåg att vi ofta hade plugg över julen och tentade i januari. Inte lika kul... Ha en fin dag och start på veckan. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Visst är dem fina, men gillar efvas fjärlil något bättre =)
    Massa tisdagskramar!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!