lördag 3 december 2011

Jag och min symaskin...



...kom faktiskt riktigt bra överrens idag

Det brukar inte riktigt vara så. Den brukar tycka om att få slut på undertråd när det är två decimeter kvar att sy och så. Den brukar också trassla till tråden lite snyggt på undersidan så jag inte märker det förrän jag har sytt en hel sida och måste sätta mig och sprätta upp alltihop.
Jag är helt säker på att den gör så för att jäklas med mig. 
Annars hade den ju kunnat trassla till tråden på ovansidan så jag hunnit upptäcka det i tid - tycker man.

Fick inte till något bra foto på gardinen men det kanske kommer imorgon.
Nu har jag jul i köksfönstret också, jihooo!

Nu väntar vi på älsklingen och lilleman som har varit på hockey och sett Timrå vinna!!
De skulle visst stanna till och köpa lite godis på vägen hem.
Så nu är de efterlängtade av brudarna här hemma. ;)

Ha en fin lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!