fredag 30 september 2011

Jag tror jag drömmer!

Bild lånad från Country Dreams

Finaste odd molly jackan

Jag vann, jag vann, jag vann!!!

Trodde verkligen att jag drömde när jag tittade in hos gulliga Petra med bloggen House of Philia idag och såg att jag var en av två lyckliga vinnare till en alldeles underbar odd molly jacka.
Jag?! Moi?! som aldrig vinner några tävlingar...nästan aldrig iallafall. :)
Titta in här om ni vill läsa motiveringen...

Den här fina tävlingen hade HoP tillsammans med webbshoppen Country Dreams.



Tusen tack!

Jag är just nu den lyckligaste tjejen i hela världen. ;)

Önskar er en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Heja dig!!!! Fy tusan vad glad jag blir!!!!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Jag är också en sån, en som aldrig vinner. Har nästan gett upp på den avdelningen. Men du visar ju att det finns hopp! Tack underbara du för din fina hälsning hos mig. Jag blir sååå glad! Du är välkommen tillbaka! Massor med kramar och önskningar om en riktigt trevlig helg!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Åååå Goa du!! Det var du väl värd!! Grattis! Grattis! Kramno trevlig helg! Jannice

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!