fredag 16 september 2011

Testpilot




Testing testing

Jag har blivit testpilot för Sunsilks nya schampo CO-CREATION.
Ska alltså testa schampo och balsam i två veckor för att sedan ge en bedömning hur jag tycker det är.
Har bara hunnit tvätta håret en gång men som första intryck tycker jag att det är bra. Gillar inte riktigt lukten på det men jag kanske vänjer mig. :)


Roliga saker kommer hända

Kan jag inte tala om vad det är riktigt än men jag kommer ha massor att göra, förutom att plugga då, nästa vecka.
Men det är superskojigt det jag ska få vara med om, och då gör det inget att man får "slita" lite.
Ni ska få höra vad det är sedan och även se bilder så klar.
Jag kan säga så mycket som att jag kommer tillbringa en stor del i köket, hi hi. ;)

Jag har upptäckt att jag gillar att föra folk nyfikna. Vad hemsk jag är!
Förlåt! Men just detta kan jag inte avslöja innan faktiskt.


Stockholm here we come

Imorgon bär det iväg på en liten tjejtripp till huvudstaden.
Det är jag & Majsan, Majsans kompis C och hennes mamma som ska åka iväg och mysa lite ett par dagar.
Hm...det hade jag nog redan berättat inser jag nu, fniss. Minne som en guldfisk.

Hur som helst så åker vi vid sex-tiden imorgon bitti för att få så stor del av dagen på plats.
Gäääääsp! Men jag får väl sova min skönhetssömn på hotellet sedan, inte helt fel.

Vi har ett späckat schema för vad vi ska/vill göra. Det kommer bli shopping, Grönan, lite mera shopping, god mat...och så blir det nog lite mer shopping. Hi hi hi
Kanske blir det lite mobilbloggning i helgen, vi får se vad jag hinner med. ;)


Nu är det dags att äta lite fredagsmiddag tillsammans med hela stora familjen.
Så skönt när alla är hemma och vi äter middag tillsammans.

Önskar er en toppen fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!