söndag 4 september 2011

Förkylningstider



Sötaste koftan från Cream-clothing.


Hallå hej!

Här har det inte blivit mycket gjort idag. Lillgubben har blivit jätteförkyld och mår som vanligt illa när febern drar iväg. Vi får inte gå långt ifrån honom utan han vill ha oss nära nära utifall han mår riktigt illa.
Allt jag tänkt ta mig för idag har såklart prioriterats bort, vad kan vara viktigare än en liten sjukling.

Har hunnit spela Wordfeud i allafall och jag blev glatt överraskad när gulliga Tulle utmanade mig på en match.
Tänk vad bloggvärlden är skojig ändå, man hittar vänner överallt. :)

Den ursöta koftan som ni ser här ovanför hittade jag nu ikväll när jag satt och kikade runt lite på olika bloggar.
Håll med om att det nästan står Jeanette på den.
otroligt gullig med fina virkade hjärtan på. En önskekofta helt enkelt.

Hittade en klänning också som påminner väldigt mycket om Chill Norway klänningen jag visade härom dagen.
Denna finns i svart, rosa, vitt och grått och finns hos Klädfabriken.





Nu får jag nog sätta mig och plugga lite redan ikväll, för imorgon blir liten kille hemma från skolan och då är det inte säkert att mamman tillåts läsa i lugn och ro.

Krameli kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hohoho nu var du rolig! Jag - på längdskidor?! Jag tror jag åker baklänges i backarna! ;-)

    Nu är det snart dags för en lunch tycker jag! Nästa vecka är jag ute och far men veckan därpå är jag på hemmaplan igen. kram!

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är, tack för en god match! Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!