fredag 23 september 2011

Min allra första "dagens"


Ha ha, jag kan inte det här med att fota mig själv!


Hej på dig!

Kom på idag att jag lovat en bild på min skinnjacka som den ser ut i verkligheten. Nu blev inte detta det allra bästa fotot men ni får ha överseende med min okunskap att fota mig själv. Ska försöka mig på självutlösaren om det blir en nästa gång. :)

Jag har förutom jackan också på mig byxorna från Lindex som jag köpte förra helgen i Sthlm. Under jackan en gammal tunika från Sisters och i midjan ett skärp från H&M. 

Hoppas jag gjorde rätt nu...har inte riktigt koll på det där med Dagens känner jag.


Ett tips till nästa helg

Hade inför förra helgen fått ett mail från min "konstnärsgranne" om öppettider i hennes fina butik nu i höst.
Jag kan lova att det är värt ett besök om ni är i närheten av Sundsvall.
Eller vad säger ni om de helt underbara färgglada kökshanddukarna? Man vill ju nästan äta upp dom.




Jag gillar hennes enkla stil som passar i både lantliga som mer stilrena hem.
Varför inte ta en tur hit ut nästa helg? ;)


Då var det dags igen

Fredag och myskväll, men ikväll är vi inte fulltaliga för Maja har åkt på konfirmationsläger.
Vi får försöka mysa utan henne och hennes underbara kommentarer. Det kommer nog bli en bra mycket tystare myskväll än vi är vana vid, ha ha. 
Suck...saknar henne redan! Tur hon snart är hemma igen.

Ha det så gott!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på dig, håller med "att vara någons fru" mera dagens skulle vara härligt!

    Tack för din fina kommentar inne hos mig, den värmde!

    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!