söndag 25 september 2011

Höstmiddag

Lite bubbel


Halloj

Igår träffade jag mina härliga studiegruppstjejer och avnjöt en fantastisk middag som värdinnan P hade kockat ihop.
Vi började med lite bubbel som nog var det godaste bubbel jag har smakat...faktiskt.
Sedan fick jag smaka något mer jag aldrig har ätit förut, men som var en riktig smaksensation.
Blåbärssallad




Att vi hade trevligt tror jag inte ens jag behöver skriva för det har jag alltid när jag är tillsammans med dessa tjejer. Jag är så otroligt glad att jag tog steget att börja plugga för på något sätt måste det ha varit meningen att dessa härliga brudar skulle komma och berika mitt liv.




Nu ska jag ta och åka iväg med familjen och äta lunch ute. Återkommer lite senare...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!