tisdag 6 september 2011

Grymt goda


Söta cupcakes med inspiration från Leila.


Mysig kväll

Det blev en riktigt mysig kväll med bästa pluggisarna S&S samt Mammsen och hudvårdsklass med toppen fräscha Mary Kay konsulenten...eller vad det nu heter.
Hon kom till mig lite tidigare så jag fick göra en ansiktsrengöring samt makeup.
När sedan mina gäster hade kommit fick vi göra "Silkes händer" och de andra fick göra, silkes läppar och en ansiktsrengöring. De fick också testa mineralpuder och läppglans.




Urtjusiga som bara den intog vi sedan lite smarrigt fika på vår altan.
Jag hade som ni nu vet gjort små gris cupcakes och även en Duokaka som jag tidigare fått smaka hos fina N.
Den är bara sååå himelskt god!




Nu är det en mycket trött bloggerska här hemma som måste sätta sig och plugga lite inför vår studiegruppsträff imorgon på Miun.

Lovade ju er bilder på mitt sömnadsprojekt - de kommer imorgon, jag lovar. :)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Nej DUUU så himla söta cupcakes!! Rekommenderar arg testa cupcakes som ser it som kakmonster till barnkalas eller liknande, och helt fantastiskt gulliga!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!