lördag 1 oktober 2011

I love it...




Vilken underbar höstdag

Jag verkligen älskar hösten när den visar sig från denna sida. Soligt, varmt och skönt med härligt klar luft.
Har varit ute och tömt mina hemska blomlådor och krukor som stått med vissna blommor och sett dötrist ut.
Ville nästan inte gå in, men plikten kallade så det var bara till att gå in och börja med middagen.
Passar på att blogga lite under tiden den puttrar på spisen - effektivitet kallas det tror jag, heh. 




Kan inte riktigt smälta att jag vann den snygga Odd Molly jackan.
Nu sitter jag bara och drömmer om vad jag ska matcha den med. En ny halsduk borde jag ha och vantar.

Denna snygga halsduk hittade jag hos Country dreams.



En odd molly det med faktiskt.

Sedan hittade jag så läckra handskar från UGG australia.
Varma ser de ut att vara också. Mysigt!




Då vore det lite läckert att matcha allt detta med ett par UGG's på fötterna också tycker jag.





Jomenvisst - det är min lilla dröm just nu. 
Tror dock inte det blir så mycket mer än just en dröm, men det är så härligt att få drömma ibland.

Vad drömmer ni om?


2 kommentarer:

  1. Vantarna gillade jag, och halsduken... Ha en riktigt mysig kväll! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. UGGs är det skönaste som finns...

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!