tisdag 4 oktober 2011

Livets bergochdalbanor




Hej och förlåt

Jag har inte varit den bästa bloggvännen nu på några dagar - ber så mycket om ursäkt för det!
Ibland händer det oväntade saker som gör att man får prioritera om lite i vardagen.
Precis just så har det blivit för mig nu då min älskade lilla pappa fick en stroke i helgen.

Tack och lov har det gått relativt bra för honom, men det ligger mycket träning framför honom nu för att han ska återfå rörlighet mm.
Men vi ska kämpa på - han ska träna och jag ska hejja på allt vad jag kan.

Detta kommer naturligtvis påverka mina blogginlägg men jag ska försöka hinna med det ändå för det är ett härligt avbrott och skönt att få skingra sina tankar lite.


Lite roliga saker också

Det händer faktiskt en hel del roliga saker i mitt liv också.
Kanske det som hänt med min pappa också så småningom kommer leda till något gott - jag väljer att se det så.

Hade ett oerhört spännande mail i min inkorg idag när jag tittade efter.
Jag har dock inte pratat med tjejen som skrivit till mig ännu, men när allt är klart så lovar jag att berätta vad jag ska få göra. :)


Sedan fick jag ett härligt meddelande från min dotter igår.
Hon har blivit uttagen till de slutliga uttagningarna till distriktslaget i fotboll. Så otroligt skoj!
Nu får vi hålla tummarna för att det går bra hela vägen.


Tyvärr blev det ett lite "skriva av sig" inägg idag. Men det är ganska skönt att få göra det ibland också.
Återkommer med lite annat skoj imorgon kanske.
Jag har ju fått upp min numer svarta hylla i hallen, så nu är hallmöbeln komplett igen.

Vi ses snart mina goa bloggisar!

3 kommentarer:

  1. Oj då! Ibland tar livet verkligen vändningar som man inte har tänkt, eller vill. Mina tankar till dig och din pappa i det. Men du beskriver också så fint hur livet ser ut - hur tråkigheter och roligheter får samsas. Ta hand om dig! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja usch vilka vändningar det blir ibland...det öåter ändå som attvallt blir bra. Fin blogg. Nu ska jag mig en extra titt! Kram

    SvaraRadera
  3. Fy så otäckt! Tänker på dig.
    Kram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!