fredag 7 oktober 2011

Light up my life




Vackra lampan till t ex köket.


Äntligen fredag

Nu har snart halva tiden av min VFU gått och jag har lärt mig väldigt mycket. Det börjar liksom gå upp ett ljus, he he. :)
Visst är den fiiin, lampan jag hittat och som skulle passa klockrent i våra stora fönster här i vårt stora "allrum".
Såg dessa när jag var och hjälpte vännen A att packa upp en hel massa höstnyheter i butiken.
Hon har så mycket fint i sin härliga lilla butik att man liksom vill ha alltihop. 

Jag gjorde en liten mix av några av alla godbitar jag gillar.

























Det var lite fredagsmys hittat hos Fröken fräken det.


Min lilla hemlis

Berättade att jag fått ett mail men som jag inte visste var det skulle leda.
Nu vet jag mer och kan avslöja att Dagbladet (lokaltidning i Sundsvall) vill komma hit och göra ett "hemma hos" reportage. Coolt va?!!
Jag återkommer när det är dags, och så kanske ni får se lite bakom kulisserna bilder också.

Nu ska här mysas i soffan med la familia.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Shit vad fränt kusin!! Du får SKRIKA HÖGT när det blir dags.

    Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Så kul! Sånna mail gillas :) Och fina inspirationsbilder du bjuder på. Du får väl visa lite bilder från reportaget sen, så man får ett smakprov. Bor liksom lite långt bort för att ha den tidningen... Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!