tisdag 11 oktober 2011

Förkylt


Varmt honungsvatten...mmmm.


Hej hej!

Här är det rossligt, hostigt och en hals som känns som att jag har svalt ett mindre gruslass.
Försöker förbrilt kurera mig med varmt honungsvatten på insidan och en varm halsduk på utsidan.
Har liksom inte tid att vara förkyld just nu. Kan erkänna att det är väldigt mycket nu, hinner definitivt inte med mig själv. Kör på autopiloten, men om jag inte får lite tid för mig själv och tid att plugga så vet jag inte hur detta kommer gå. :( Känns tungt...


Över till något roligare

Bloggen firar snart ett år
Förstår inte att jag faktiskt har bloggat så gott som varje dag i ett helt år nu. Rätt häftigt faktiskt, och vilken underbar dagbok jag har fått! På lördag den 15:e oktober är det alltså födelsedag.
Detta kommer jag att fira med en liten tävling. Mer om denna kommer på lördag, så kika gärna in här då. ;)


Grattis Emma!

Vill också passa på att gratulera härligaste bloggerskan Emma, (att vara någons fru), som i eftermiddag fått en liten son, Leo.
Stort Grattis till ert mirakel!

Man måste bara vara världens bästa bloggerska om man lyckas blogga sig igenom en förlossning, jag är imponerad.


Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova bort den skruttiga förkylningen.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med dig. Grymt imponerad av Emma som bloggade under förlossningen. Vem fixar det?! Men du, kära bloggvän, behöver bädda ner dig och vila ut förkylningen. Försök tänk bort alla måsten, för nu säger kroppen något annat. Ta hand om dig! Massor med krya-på-dig-kramar kommer här!!!! Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!