onsdag 10 oktober 2012

Så gulligt




Att lysa upp höstmörkret

Titta vilka sötisar jag hittade hos L&Co. Små små ljuslyktor för värmeljus.
Första gången jag såg dem var i lördags, men då köpte jag dem inte.
Men jag kunde inte släppa tankarna på de små gulliga lyktorna. Fick en idé i huvudet som jag tror kommer bli superfint. Så det fick bli en tur till butiken igen och ett inköp av de fem små otroligt söta.

Tänkte att jag skulle ta in några knotiga kvistar som jag sedan hänger dessa lyktor i. Det vore lite läckert att även ha mossa på kvistarna. Tror jag ska kolla om jag hittar sånna där små provrör också, så jag kan sätta några blommor i skapelsen. Jooo...så får det nog bli...till helgen när jag är ledig och tid finns.


KRAM

1 kommentar:

  1. Det tycker jag låter som jättefint! Ser fram emot fotorapporten på det färdiga resultatet :)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!