söndag 21 oktober 2012

Lite EGO




Dammar av gymkortet

Så, då finns inga ursäkter kvar. I fredags tog jag och aktiverade mitt gymkort igen, efter ett och ett halvt års vilande. :)
Känner att det är dags att komma igång, och framför allt förebygga alla mystiska krämpor som dyker upp lite nu och då.

Men det får väl aldrig vara helt enkelt heller. Trots nytt, eller avdammat, gymkort, träningspass inbokat och barnvakt fixad så blir det ingen träning idag för mig. Vaknade med halsont och ont i örat.
Tänkte att det kanske är övergående och tog en lätt och skön promenad nu på förmiddagen.
Hm...nu har jag ont i bägge öronen och halsen känns inge vidare.

Får bli en vitlökskur igen känner jag, för nu vill jag verkligen komma igång med träningen igen.





Kortet får väl vila några dagar till, och jag med för den delen.
Men sedan är det bara på't som gäller. :)


Nu är det lunchfix som står på schemat, och sedan väntas mammsen komma på besök.
Blir trots allt en fin dag....utan träning.



1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!