måndag 22 oktober 2012

Art to die for





Annorlunda men cool konst

Alltså jag är helt såld på dessa fantasifullt underbara teckningar som Larsa gör. Det är en arbetskompis till Leif som är så här rysligt duktig med pennan.
Kände att jag bara var tvungen att visa er, och samtidigt tipsa om hans facebooksida där ni kan se fler av dessa underfundiga alster.

Titta in och gilla sidan här.




Den här passar mig helt perfekt, jag som älskar skor. :)




He he, ibland kanske man inte ska ta saker så bokstavligt.





Yes! Naturligtvis en bild med hjärtan också.
Love it!


Han målar också, och det är en lite speciell stil han har, men han är verkligen ryyyysligt duktig. ;)





Och sist men inte minst min absoluta favorit!
Tycker den är så otroligt snygg, samtidigt dom den är lite läskig.
Vad säger ni?





Titta gärna in på facebook hos Art by Larsa vettja.


Kramisar

Alla bilder är lånade med tillstånd av Art by Larsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!