söndag 1 juli 2012

Jul(i) igen




Sommarmånaden

Juli igen och snart är det jul igen. Snabbt går det, tycker det var nyss jag julpyntade och snön yrde runt husknuten.
Men idag har vi haft en varm och skön dag....som slutade med härligt sommarregn. :)

Passade på att hänga upp mina nya hissgardiner idag. Hittade hissgardiner som var 160cm bred. Det är inte det enklaste vill jag lova. Alla brukar vara 120 eller på sin höjd 140.
Blev så glad när jag hittade dessa hos Ohlsons tyger.




Härlig tunn linnekänsla till ett helt överkomligt pris.
I love it!
Det blev väldigt ljust och fint i fönstren nu. Ljust gillar jag.
Ja även ljus gillar jag. Längtar lite tills vi kan tända en massa ljus igen, när det börjar bli lite mörkare på kvällarna.

Men varför vänta liksom?




Här poppades det popcorn och tändes lite ljus inför fotbolls finalen.
Vet inte riktigt vilka jag ska hejja på.
Tittade ni på fotbollen? Och vilka är era favoriter?


Nu ska jag faktiskt svika fotbollen och gå och bädda rent i sängen.
Sedan blir det en dusch, för det finns väl inget mysigare än att krypa ner nyduschad i renbäddad säng.


Imorgon är det måndag igen, och en ny vecka som vi kan göra till den allra bästa.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt med allt ljus som är nu. Jag saknar verkligen det på vintern. Men man blir lika glad då som nu när solen skiner.
    Kram på dig kusin

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!