måndag 30 juli 2012

Blondinen som blev brunett


BruNettan

Hade tid för klippning idag, och det var verkligen på tiden. Jag var himla långhårig så det kändes som jag hade en mössa på huvudet.
Men tyvärr skulle jag inte slinga håret den här gången hade jag bestämt. Så resultatet efter klippningen blev alltså en helt okej frisyr med en väldigt trist och tråkig råttfärg.

What to do?!

Jo min frissa är liksom världens bästa så hon såg till att jag fick med mig färg, väteperoxid, handskar, burk och pensel hem.
Detta resulterade i en blondin som förvandlades till råtta som förvandlades till brunett, på en och samma dag.




Hajjar till varje gång jag går förbi en spegel, och blir en aning förvånad. :)
Men förhoppningsvis ska jag väl vänja mig vid detta ganska snabbt hoppas jag.


Kram Nettan...
...eller BruNettan menar jag ju. ;)

3 kommentarer:

  1. Vad fin du blev !!

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. SÅ HIMLA SNYGGT! Det passade dig som hand i handsken och är ju helrätt nu inför hösten :)

    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!