tisdag 24 juli 2012

Första inlägget från Paddan

Tyvärr har jag inte hittat någon annan app än blogger för att göra inlägg från iPaden. Och när jag skulle lägga upp bilder via Safari så gick inte det,suck!

Någon som har nått bra tips här? Please! ;)

Hur som helst skulle jag skriva om ett under/överlack jag testat idag.
Köpte OPI's start & finish idag och det ska vara tre lack i ett. Himla smart tycker jag.

Det är ett underlack som samtidigt vårdar naglarna. Sedan är det ett överlack också, och ett bra sådant. Ja hittills iallafall. Torkade väldigt snabbt och gav en fin yta. Hoppas nu också det håller naglarna fina länge. Lovar berätta hur många dagar det håller. :)

Tänkte också att jag skulle berätta hur det har gått med den lilla manicken som skulle ta bort celluliter. Men jag har inte använt den så mycket än faktiskt. Ska använda den lite den här veckan, och så kan jag mäta mig på måndag. Återkommer alltså med det resultatet.

Nu blir det natti natti.... Kram Jeanette

1 kommentar:

  1. Nu fattar jag inte riktigt....jag använder Bloggers app och det finns ju en knapp där att trycka på när man vill lägga med en bild. Är det den som inte funkar eller?

    kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!