fredag 20 juli 2012

Härlig start





Inte längre 30-nånting

Vaknade imorse av att familjen, ja allihop utom efterlängtade Maja då, kom och sjöng för mig och uppvaktade mig med paket.
Den vackra skålen fick jag av min góa dotter.

Tack Tilda!

En helt fantastisk present har jag fått av min älskade man!
Jag och mina två tjejer ska åka på en liten shoppingresa till London i september.
Gissa om jag är glad!!! :)

Har en helt underbar 40-årsdag hittills.
Är bara ledig och njuter av att bara vara en stund. Vet ju att det väntas lite besök senare idag och det ser jag verkligen fram emot.

Återkommer kanske senare eller imorgon med lite bilder från Min dag. ;)

Kramar från

5 kommentarer:

  1. Det är du så värd. Grattis igen Kram kusin

    SvaraRadera
  2. STORT grattis!! och vilken fin present ...precis så firade jag min 40-årsdag förra året ...det var toppen!!

    Kram

    Pernilla påPiazzan

    SvaraRadera
  3. Världens största GRATTIS!!!! Välkommen över till andra sidan! Det är bra här :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ett mega grattis till dig så här lite i efterskott. Hoppas din dag blev en riktig toppendag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!