söndag 8 juli 2012

En gnutta magi




Ta bort bekymren

Jag är, som några säkert vet, rätt noga med hudvården. Eller jag har väl blivit det sedan jag fick lite problem när jag var gravid. Så de senaste 17 åren har jag försökt använda bra produkter så gott det har gått.

Har förut testat Marykay vid mysiga träffar, men faktiskt inte testat det fullt ut förrän nu.
Vilken miss!!
Det är ju huuuur bra som helst. Jag lovar, jag ljuger verkligen inte.

Vänta ska ni få se nått fräckt! ;)

Fick hem mina produkter vid midsommar och började använda deras rengöring, mirakel setet, då på helgen.
Det är rengöring, dag/natt serum och en fukt.

Jag har nu använt det i två veckor, och jag har absolut märkt skillnad.
En skillnad som jag är så glad för så ni anar inte.

Kolla in mina "bekymmersrynkor" på detta foto.

a



Sedan får ni en bild på en osminkad och lite sjuk bloggerska "utan bekymmer". :)
Ni får ha lite överseende.






Tycker nog faktiskt rynkorna i pannan är lite mindre tydliga också.
Måste också säga att ingen av bilderna är redigerade, och jag har inte något smink heller.

Är supernöjd helt enkelt!

Nu tillbaka till viloläget i soffan. Är fortfarande väldigt orkeslös. Blir alldeles skakis när jag försöker kliva upp och göra någonting, typ hämta lite mer kaffe eller så. :)

Tippar omkull mig igen.
Vi ses
Kram

2 kommentarer:

  1. Ja det må jag säga. Det var skillnad. Kul!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  2. Så bra när man känner och ser att något gör verkan och skillnad.
    Kram mamma C

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!