söndag 29 januari 2012

Vinterlek






Lugn söndag

Lite småkrasslig familj här hemma. Både jag och Lilleman känner oss lite förkylda nu så idag tar vi det bara jättelugnt och håller oss inne.
Men när man har en fyrbent liten tjej som har massor av bus i kroppen - trots sina snart 10 år - så är en promenad ute i den vackra vintervärlden ett måste.

Hm...undra vad som kan finnas där? Måste ta och kolla, tänker Freja.





Vad kan det vara?

Nuuuu vet jag - Snö!




Nu har min lilla gräverska kurat ihop sig på sin plats invid kaminen.
Själv tar jag en kopp kaffe tillsammans med min älskling och njuter av en lugn och skön söndag.


Kramar

8 kommentarer:

  1. Sån söt vovve! Ser ut som om hon verkligen gillar snön.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon älskar snö...helst att stampa på snöklumpar. :)

      Kram kram

      Radera
  2. Vi har oxå en fyrbent (schäfer)som snart blir tio år. Leker som hon vore en valp ibland.
    Söta bilder på en sprallig hund.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt när de är så pigg trots sin ålder. :)

      Kramis

      Radera
  3. VILKEN underbar bild du bjuder på sötaste!!
    Kramkram i massor!

    SvaraRadera
  4. Så underbara bilder! Underbar vovve! Gillar vintern liiite mer än min Mygga tror jag bestämt :)

    Här är datumet 29 juni.... Något slags cyberfirande får vi iallafall ha va :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej! Kul att titta in till dig, föll liksom direkt för blogg namnet...då jag också lever ett lyckligt lantliv på en bondgård på en ö på landet :)
    Boxrar verkar vara så härliga hundar med lekfullt busigt temperament. Har ännu aldrig haft någon själv.
    Ha det gott kram Sussi

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!