fredag 6 januari 2012

Bäddat för skönhetssömn




BEACH HOUSE is the shit

Hämtade de absolut mjukaste och gosigaste lakan idag som jag vann hos gulliga Jannice.
Har länge drömt om att få prova att sova i dessa lakan som det pratats så ofantligt mycket om för att verkligen få se om det är en så fantastisk upplevelse som det sägs.

När jag packade upp dem så är det bara till å medge att det känns en aning lyxigt när de ligger förpackade i fina tygpåsar, ingen plast här inte.





Dessa lakan ska min dotter få för vi ska göra en liten makeover på hennes säng och då kommer dessa passa perfekt där inne.

MEN...jag måste ju få testa dem först, så nu har det bäddats i min säng med dem.
Kunde inte låta bli att krypa ner för att testa lite, ha ha.






Jorå, jag kommer garanterat sova som en liten prinsessa inatt.
Är verkligen imponerad så här långt.

Vet ni! De till och med luktar jättegott!
Tycker nya lakan brukar lukta äckelpäckel så man får tvätta dem en gång innan första bäddningen.
Men inte dessa inte - De luktade ljuvligt nytvättade.
En svag doft av ett milt sköljmedel tror jag bestämt....mmmmm.

Önskar mig ett dubbelt bäddset till mig och mannen också.
Någon som har ett par till övers som ni inte vill ha längre?? ;)
Inte det?! 
Kan nästan tänka mig att dessa håller man hårt i när man väl har ett par.

Ni får höra lite senare hur natten har varit.


Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Jag är en SUCKER för sängkläder i god kvalitet! Tack för tipset, måste ha! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej söta du!! Hoppas allt är bra med dig!! Idag vill jag fira din dag =)
    Du är en kanon duktig bloggerska och detta måste ju firas eller hur hihi!
    Önskar dig en KANON bra dag söta du!!
    Kramkram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!