tisdag 24 januari 2012

Mini bloppis





odd molly blus

Jag köpte denna fina blus till Matilda i våras. Tyvärr kunde hon inte ha den utan Maja fick den istället.
Hon har använt den en gång och efter det har jag handtvättat den så den är så gott som ny.
Då hon inte använder den och den tyvärr är alldeles för liten för mig så tänkte jag att någon annan kanske vill köpa den och få njuta av den istället.





Så snygg till ett par jeans är denna blå/vitrutiga blus!!
Den tonar ut mot beige/vitrutigt i kanten.

Den har en fin knytning bak i nacken... 








...och broderade blå rosor på ryggen.









Som ni kan se på bilderna så ser tyget upprispat ut på vissa ställen och det är liksom gjort så, det blir ett läcker mönster.






Det är stl 0 och jag säljer den för 300:- inkl frakt.
Skicka meddelande här eller på mailen om du är intresserad.



Kram

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jaaaa önskar verkligen att jag kunde ha haft den själv. Men jag är liksom du brukar säga "för mätt" för den, hi hi. ;)

      Radera
  2. Men så fin den var! Tyvärr tror jag inte att jag kan ha den. Väldigt synd. Kram

    SvaraRadera
  3. Den var superfin, men den passar inte mig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Jag kan ju absolut inte ha den, men det är ju ett fynd för den som kan :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Ja det är det verkligen! Ångrar att jag inte köpte en i min stl istället. :) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, den gillade jag. Vad är storlek 0?

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!