onsdag 4 januari 2012

Chilla i vår

Bilder lånad från Chillnorway.


Vårnytt

Men har ni sett Chillnorway's vårnyheter?!
Så mycket fint som man lätt skulle kunna "chilla" omkring i hela dagarna om man fick.

Vad säger ni om den här klänningen?
Så snygg i både blått och i vitt.






Eller den  här Marinblå koftan som bara måste vara helt outstanding till ett par jeans.
Och den jättefina grå tröjan med helknäppning som är så söt med volangen i halsringningen men ändå inte är för puttinuttig...ja ni förstår vad jag menar, visst?



               



Det var några finingar att drömma om till vårgarderoben det.


Ha en fortsatt fin dag mina vänner!

KRAMEN


1 kommentar:

  1. Jätte fina plagg och den blåa skulle jag oxå kunna tänka mig =)
    Önskar dig en trevlig dag!
    Kramkram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!